søndag den 10. november 2013

For store ambitioner og for lidt tid...

Jeg havde tænkt, at et betræk til en voksipose kunne syes på en enkelt søndag... Og det kunne det måske også, hvis ikke det var fordi at der først skulle laves mønster... Jeg er alene hjemme med begge børn, så mellem en træt 1 årig og en 4 årig der kalder "moar" hvert andet øjeblik, så når jeg ikke rigtig så meget... Lige nu sover drengen, og jeg troede så at jeg kunne nå at komme igang med at sy, inden han (nok snart) vågner igen...

Men må erkende, at hvis man skal have alle detaljerne med på et voksipose-betræk, så er det ikke noget man lige klarer på 20 min.! For der er faktisk en del, når man sådan kommer til at nær-studere det ;o)

Jeg håber, jeg snart kan vise det færdige produkt frem. Jeg er dog ikke sikker på at det bliver lige med det samme, selv om jeg i min optimisme håber på, at den er klar til at komme med i dagpleje i morgen ;o)

God søndag der ude :o)

3 kommentarer:

  1. Kender godt den der...... :-) Håber du finder lidt tid :-)

    SvarSlet
  2. Tænkte nok at jeg ikke var den eneste ;o) Jeg er færdig med mønsteret, men intet stof er klippet endnu... Men det kommer nok :o)

    SvarSlet
  3. Det lyder ellers som et spaendende projekt:-) Og du faar da noget mellem haenderne med det her "sy til din baby" noget - hvis de saa bare ville lade dig faa fred til det hehe:-)

    SvarSlet