lørdag den 23. november 2013

Et styks vinterklar barnevogn ;o)

I weekenden lykkes det endelig at få lavet betræk til voksiposen. Drengen har haft den med i dagpleje hele ugen, og han dejlig varm når han vågner efter middagsluren :o) Jeg har ikke fået lavet mit gamle uldtæppe om til en ekstra dyne til de særligt kolde dage. Jeg fandt nemlig ud af at der ville skulle laves tre overskærringer, så indtil videre er det projekt sat på standby... Dovenskaben længe leve ;o)


Betrækket er lavet i bomuld, med grafisk mønster og med ugler. Ikke at jeg nogensinde har haft noget særligt for den slags stof, men den har kombination kunne jeg ikke stå for, da jeg så den på stof og stil's hjemmeside ;o) Jeg er også rigtig godt tilfreds med det endelige produkt, og måske kunne det være starten på at bruge mere stof med ugler og grafik ;o) Det var ihvertfald sjovt at få det grafiske mønster til at passe sammen - og med sjovt, mener jeg altså sjovt ;o) Men det var nok mest sjovt, fordi det lykkes :o)


2 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er den lækker! Jeg er også ved at lægge sidste hånd på et voksi-betræk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Så må jeg vidst hellere holde øje med din blog, det kunne jo være man kunne blive inspireret :o) Havde nemlig tænkt, at jeg skulle have lavet et betræk mere, jeg har bare ingen ide til hvordan det skal se ud endnu... Jeg vil gerne have et at skifte med, når det andet trænger til en tur i vaskemaskinen ;o)

      Slet