mandag den 4. november 2013

Bukser :o)

Så er der blevet lavet 3 par bukser til min "lille" dreng.

De er lavet i babyfløjl, med elastik i talje og i benene. De er lavet efter Minikrea's posebukse mønster (20300), i easy udgaven. Jeg havde lidt travlt med at få lavet bukserne, fordi drengen lige pludselig skød i vejret ;o) Det er ikke sådan med de dejlige unger :o) Jeg synes egentlig de er blevet gode - lige med undtagelse af at elastikken i taljen er for stor... Så det er en ommer... Men det er jo heldigvis ikke den største katastrofe, da elastikken er rimelig nem at komme til...

Det er et mønster jeg helt sikkert skal bruge igen, måske bare i en mere avanceret udgave næste gang - hvis jeg ellers kan få det gjort, inden de egentlig skulle have været syet :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar