torsdag den 31. oktober 2013

Så er det snart november ;o)

Så er det i morgen det går løs med "sy til din baby" :o) For lidt tid siden lavede jeg en køredragt til brug i autostolen eller barnevognen, og i morgen skal i få lov til at se resultatet ;o) Ellers har jeg følgende på programmet...

Til min store baby (på 14 måneder):
  • Bukser
  • Tørklæde savlesmække
  • Sengehimmel og sengerand (som trænger til at blive fornyet)
  • Betræk til voksipose, samt lave en "ekstra" dyne ud af et gammelt uldtæppe
  • Ny pusletaske

Til min store pige:
  • Toilettaske med navn
  • Forklæde
  • Nederdele
  • Kjole (til at have på under en uldkjole, som hun synes kræser)
  • Forhæng til hendes halv-høje-seng
  • Julekjole
Jeg ved absolut ikke hvor meget af det jeg når, og det er også meget sandsynligt at der bliver lavet lidt ting, som er resultatet af en spontan handling... Nogen gange må man gerne være impulsiv ;o) Så hvad jeg ikke når i november, når jeg nok på et andet tidspunkt... Listen med projekter er dog ved at være lang, så jeg håber på en masse ledige timer, som kan bruges på at være kreativ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar